Search Site

Retur av varer

Dersom du uansett grunn angrer på et kjøp du har gjort hos oss kan du sende varen eller varene i retur til oss. Du kan heve hele kjøpet eller kun en/enkelte varer, så lenge du gir beskjed til oss senest 14 dager etter at du har mottatt varen.

Ved feil på vare skyldes dette enten fabrikasjonsfeil eller feil bruk eller transportskade. Ved slike feil kan du også sende varen(e) tilbake til oss for reparasjon eller ombytting.

Uansett grunn til at du ønsker å sende vare tilbake til oss, er det noen retningslinjer du må følge:

Heving av kjøp (angrerett):

  1. Kontakt [email protected] for å avtale retur.
  2. Pakk varen(e) i originalemballasje og deretter i en egnet pakke slik at originalemballasje ikke blir skadet av transporten
  3. Dersom varen er tatt i bruk, eller eventuell forsegling er brutt kan vi ikke ta varen i retur.
  4. Send til Wasteland AS, Strandgaten 56,  5004 BERGEN.
  5. Du må selv dekke fraktomkostninger i henhold til angrefristloven
  6. IKKE send pakken i postoppkrav da den ikke vil bli hentet av oss
  7. Husk å legge ved ordrenummer slik at pengene kan overføres tilbake på kortet brukt til kjøpet (eller kreditere faktura gjennom Klarna).
  8. Beløpet overføres deg normalt innen 10 dager etter at vi har mottatt pakken

Feil på vare:

Dersom det er en feil på vare som følge av fabrikasjonsfeil så ordner vi selvfølgelig ny vare til deg uten omkostninger for deg. Ta kontakt på [email protected] for nærmere informasjon.

Ved feil på vare som følge av transportskade må du ta kontakt med Posten og fylle ut deres skademeldingskjema. I tillegg må du ta kontakt med [email protected] for å avtale utsendelse av ny vare. Dette skjer uten omkostninger for deg.

Feilsendt vare:

Har vi sendt deg en vare du ikke har bestilt, eller du har mottatt feil antall? Kontakt [email protected] så skal vi straks ordne opp i feilen uten omkostninger for deg!